تاسیان

تاسیان؛
دلتنگی غریب
غمِ فزاینده
حالتی که در نبود کسی به انسان دست می دهد
.
درزبان کوردی همان شوق دیدار می باشد
وقتی برای مدت طولانی از کسی دور باشی
.
حالتی است که در اولین غروبِ
پس از رفتنِ یک عزیز که مدتی مهمان خانه ما بوده، دست میدهد
هم چنین، اولین غروبی را که کسی از دنیا رفته و جای او خالی است
من خود تاسیانم
منی که از من رفته هرگز برنمی گرده و هرروز انگار روز اول رفتنشه
.
«گویا به حالتی می گویند بعد از مرگ،
سکراتی که بعد از رها شدن جان،
انسان به آن دچار می شود.
شاید مترادف تولد باشد در جهان فانی،
منتها با درکی همه جانبه و غیرقابل اغماض ».

بایگانی

کسی که جز اون ، کسی نیست ..

دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۰۱ ب.ظ

 

تجربه اون راه و اون روزها و ..

مثل این بود که شعله ای کم جون به جونم بندازی

باخودش فکر کرد :

رفتم که رفتم

اما نه

این دل نم کشیده

این دل تو این دنیا نم کشیده

چوب نم کشیده ام انتظار سوختن ازش نمیره

 باید همین دنیا آبمو بکشه...

فکر میکرد آماده رفتنه

آماده بود اما. .

آماده نبود

یعنی وقتش نرسیده بود

حالا آرووووم میسوزه

تو حسرت روزای پریدن

روزایی که نبود

من نبود

او بود

...

حال خوبی داره نبودن

حال خوبی داره . ....

.

.

.

میگه قبول باشه کربلایی

اصلنم بهت حسودی نمیکنم

(و میخواد بگه که داره حسودی میکنه)

میگمش

من خودمم دارم به اون خودم که رفته کربلا حسودی میکنم

تو که جای خود داری ...

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۴
تاسیان ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی