تاسیان

تاسیان؛
دلتنگی غریب
غمِ فزاینده
حالتی که در نبود کسی به انسان دست می دهد
.
درزبان کوردی همان شوق دیدار می باشد
وقتی برای مدت طولانی از کسی دور باشی
.
حالتی است که در اولین غروبِ
پس از رفتنِ یک عزیز که مدتی مهمان خانه ما بوده، دست میدهد
هم چنین، اولین غروبی را که کسی از دنیا رفته و جای او خالی است
من خود تاسیانم
منی که از من رفته هرگز برنمی گرده و هرروز انگار روز اول رفتنشه
.
«گویا به حالتی می گویند بعد از مرگ،
سکراتی که بعد از رها شدن جان،
انسان به آن دچار می شود.
شاید مترادف تولد باشد در جهان فانی،
منتها با درکی همه جانبه و غیرقابل اغماض ».

بایگانی

وصله ی ناجورِ آفرینش(ـی که منـم!)

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۵۲ ق.ظ

.

همچین وصله ی ناجوری هستم! :)

.

هیچ چی قدر دیدن آدمای بیربط خسته ام نمیکنه

می دونی و ..بازم...می خوای ادامه بدم!؟؟؟ :)

.

حرفای الانمو

به هرکی بگم از گفتنش پشیمون میشم

حتی ز

حتی میم

حتی ...

.

عزیزم!

دیگر اکنون با جوانان ناز کن با ما چرا؟!؟

.

دارم برای بار چندم بلیط میگیرم

لحظه آخر یادم میاد پنج شنبه جمعه کلا نیستم و برنامه دارم

من دیگه دارم رد میدم! خودتان دانید حضرت سلطان!:)

#یک عدد دلتنگِ حضرتتون! :)

.

ب.ن:

به قلبم نگاه می کنم

دلم براش می سوزه حقیقتا

میگم ببخشید...گرفتار یکی مث من شدی

ببخشید...که انقد اذیتی از من

از انتخابام

از اومدنا و رفتنا...

از اومدنا و ... نَرفتنا!

ببخشید که انقدر مچاله و دردناک و خسته ای

تقصیر منه! ببخش!

انقد که تنهایی.انقد که خالیی.انقد که دردت اومده.

ببخش که با تظاهرهام،حتی بیشتر اذیتت میکنم!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۸
تاسیان ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی