تاسیان

تاسیان؛
دلتنگی غریب
غمِ فزاینده
حالتی که در نبود کسی به انسان دست می دهد
.
درزبان کوردی همان شوق دیدار می باشد
وقتی برای مدت طولانی از کسی دور باشی
.
حالتی است که در اولین غروبِ
پس از رفتنِ یک عزیز که مدتی مهمان خانه ما بوده، دست میدهد
هم چنین، اولین غروبی را که کسی از دنیا رفته و جای او خالی است
من خود تاسیانم
منی که از من رفته هرگز برنمی گرده و هرروز انگار روز اول رفتنشه
.
«گویا به حالتی می گویند بعد از مرگ،
سکراتی که بعد از رها شدن جان،
انسان به آن دچار می شود.
شاید مترادف تولد باشد در جهان فانی،
منتها با درکی همه جانبه و غیرقابل اغماض ».

بایگانی

هستی ِ من! منو برگردون پیش خودت

جمعه, ۱۱ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۲۴ ب.ظ

بعد از 10روز داریم برمیگردیم خونه و انگار دیروز بوده که می رفتیم

حالا

بعد 11روز نشستم تو اتاقم

انگار سالها از برگشتنم می گذره

اصلا انگار خواب دیدم

انگار رویای کوتاه شیرینی بوده که زود تموم شده و ...

حالا تنها شیرینی اش زیر زبونم باقی مونده

باور نمی کنم که واقعا رفته باشم و برگشته باشم

و تنها چیزی که به باورم می رسونه

پاهای دردناک و پرآبله و سرّی انگشت هاشه

که دوست ندارم درد و زخم هاش درمون بشن

اومدم به شهر و نرسیده دلم برای مردمی که توی نوسان بازار،

توی بحث دلار و ارز و سود بیشتر ! می لولن ، می سوزه

دلم میخواد فرار کنم باز

دلم میخواد باز پای پیاده بزنم به بیابون

سبک بار و رها ...

  

و مقصدم کربلا باشه

مقصدم عباس باشه

مقصدم ...

حسین باشه

و

پاهام حسین باشه

دستام حسین باشه

چشم هام حسین باشه

دلم حسین باشه

هستی م ...

.

دلتنگم ای کرب و بلا ....

.

من گریه ام گرفته .

.

من اون سختیای راه و ..

من اون دردپا و ...

من اون روزای سخت رو می خوام

این زندگی راحت ، باشه برای این مردم...

.

......

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۱
تاسیان ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی