تاسیان

تاسیان؛
دلتنگی غریب
غمِ فزاینده
حالتی که در نبود کسی به انسان دست می دهد
.
درزبان کوردی همان شوق دیدار می باشد
وقتی برای مدت طولانی از کسی دور باشی
.
حالتی است که در اولین غروبِ
پس از رفتنِ یک عزیز که مدتی مهمان خانه ما بوده، دست میدهد
هم چنین، اولین غروبی را که کسی از دنیا رفته و جای او خالی است
من خود تاسیانم
منی که از من رفته هرگز برنمی گرده و هرروز انگار روز اول رفتنشه
.
«گویا به حالتی می گویند بعد از مرگ،
سکراتی که بعد از رها شدن جان،
انسان به آن دچار می شود.
شاید مترادف تولد باشد در جهان فانی،
منتها با درکی همه جانبه و غیرقابل اغماض ».

بایگانی

می گی : یادم تو را فراموش و ... بازی رو می بری !

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۲۰ ب.ظ

 

 " هرچند پیر و خسته دل و ناتوان شدم

   هرگه که یاد روی تو کردم ... جوان شدم "

  

.

 

فکرش رو که می کنم

این خاطراتِ خوش هستن که سر بزنگاه های ناامیدی و بریدن ها ، دست آدم رو می گیرن

نه تصویرهای پازل مانند اون اتفاقات که توی ذهنِ آدم چرخ می خورن ، نه !

نه حتی اون تجربه هایی که در نوع خودشون بی نظیرن هستن

منظورم از خاطرات ، "تویی" که اون خاطرات رو برام رقم زدی

تا یادم نره گفتی : " انا غیر مهملین لمراعاتکم ولا ناسین لذکرکم ..."

مثل صبح هایی که با میم یا ز از کمر کوه می گرفتیم می رفتیم بالا و ...

یوسف مباحثه می کردیم ...

شاید فکر می کردیم برای تثبیتش باید توو بالاترین نقطه ی این شهر ایستاده باشیم

قصه زیاد می گم نه ؟ :)

حتما می دونی اون خاطره ای که این چند روز کمک کرد و ازش حرف می زنم چیه

هنوز طعم واژه های تلخ و شیرینش زیر زبونمه

هنوز از یادآوری اون روزها حس خوشی می دوه زیر پوستم و ...

روحم رو کش میاره

نه دارم از نفس زدن ها و "...انی لاجد ریح یوسف ..." ها خوندن می گم

نه از نوای سنگین "الهی عظم البلا" که سکوت بین مون رو می شکست و می کشوندمون پایین کوه

دارم از "لحظه" ها حرف می زنم

لحظه ای که تو بودی و ... تو

لحظه هایی که نه قدر 3ثانیه و 5 ثانیه این دنیا ،

که انگار از ازل شروع شده بودن و تا ابد امتداد داشتن

که تو یادم رو از خاطر نبرده بودی ....

و اینه خاطره ای که این روزها اجازه میده نَبُرم ...

اجازه می ده با تموم رنجی که دارم می کشم از شرایط موجود

با وجود اینکه هر لحظه فکر می کنم دیـــــگه نمی کشم

خیال کنم خوشبخت ترین موجود روی زمین ات من بودم

 ...........

چطور نباشم ،

وقتی تو من رو فراموش نمی کنی .... !؟

.

.

.

"سَجَدَ لَکَ سَوَادِی وَ خَیَالِی ..."

.

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۳۱
تاسیان ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی