تاسیان

تاسیان؛
دلتنگی غریب
غمِ فزاینده
حالتی که در نبود کسی به انسان دست می دهد
.
درزبان کوردی همان شوق دیدار می باشد
وقتی برای مدت طولانی از کسی دور باشی
.
حالتی است که در اولین غروبِ
پس از رفتنِ یک عزیز که مدتی مهمان خانه ما بوده، دست میدهد
هم چنین، اولین غروبی را که کسی از دنیا رفته و جای او خالی است
من خود تاسیانم
منی که از من رفته هرگز برنمی گرده و هرروز انگار روز اول رفتنشه
.
«گویا به حالتی می گویند بعد از مرگ،
سکراتی که بعد از رها شدن جان،
انسان به آن دچار می شود.
شاید مترادف تولد باشد در جهان فانی،
منتها با درکی همه جانبه و غیرقابل اغماض ».

بایگانی

عنوانی به ذهنم نمیرسه

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۴۰۲، ۰۷:۰۷ ب.ظ

امروز آرزو میکردم

که حداقل یک نفر باشه که بتونم باهاش

همونطوری صحبت کنم که مینویسم

نه حتی طوری که فکر میکنم

اگر میشد طوریکه مینویسم هم بتونم صحبت کنم خوب بود

ولی به طرز خنده داری برای بار چندم داشتم مینوشتم

تلگرام هنگ کرد و نوشته ام پرید

و من بینهایت عصبانی شدم

چون حتی نمیتونستم نوشته دوثانیه پیش رو بازنویسی کنم!!!!!

 

حالا یعنی از آرزوی امروزم خیلی فاصله دارم؟!

کاش میشد دست تورو بگیرم ببرم توی ذهنم

آره، این آرزوی بهتریه

اون وقت توام درک میکردی چرا درباره هرچیز اینطوری و اونطوری فکر میکنم

حتی شاید درک میکردی چرا نمیتونم طوری که فکر میکنم بنویسم

یا طوری که مینویسم حرف بزنم

و چرا اینها انقدر از هم فاصله دارن و متفاوت هستن

بعد، تو از بیرون برام میگفتی ..از سفری که به ذهنم داشتی

و طوریکه بعد اون سفر دربارم فکر میکردی

..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۲۱
تاسیان ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی