تاسیان

تاسیان؛
دلتنگی غریب
غمِ فزاینده
حالتی که در نبود کسی به انسان دست می دهد
.
درزبان کوردی همان شوق دیدار می باشد
وقتی برای مدت طولانی از کسی دور باشی
.
حالتی است که در اولین غروبِ
پس از رفتنِ یک عزیز که مدتی مهمان خانه ما بوده، دست میدهد
هم چنین، اولین غروبی را که کسی از دنیا رفته و جای او خالی است
من خود تاسیانم
منی که از من رفته هرگز برنمی گرده و هرروز انگار روز اول رفتنشه
.
«گویا به حالتی می گویند بعد از مرگ،
سکراتی که بعد از رها شدن جان،
انسان به آن دچار می شود.
شاید مترادف تولد باشد در جهان فانی،
منتها با درکی همه جانبه و غیرقابل اغماض ».

بایگانی

دستم را بگیر ....

يكشنبه, ۷ آذر ۱۴۰۰، ۰۱:۵۸ ق.ظ

امشب یکم دیگه بیدار بمونم با همه دور و بریام دعوا میگیرم

کلافه م

خیلی کلافه ام...

و نمیدونم امشب جونی برای جلوی خودم رو گرفتن دارم یا نه

کاش خواب ببردم.

.

از صحبتهای یکطرفه همونقدر بدم میاد که از صحبتهای کوتاه

صحبت باید طولانی باشه

یجور که حسابش از دستت در بره

صحبت نباید یکطرفه باشه

آدم باس بدونه شنیده میشه

اون وقتا که قبلتر بود و جوون بودم و سرم پر از شور

صحبتای طولانی که مطمئن بودم شنیده میشن،زیاد داشتم

حالا نه که اون گوش نمیده یا یجوری رو میگردونه که فک کنی نمیشنوه

نه

اما من کم کم حرفامو نبردم براش از سر خجالت احمقانه

اونم حواله ام داد به صحبتهای کوتاه و یکطرفه :)

اما من تشنه یک صحبت طولانی دونفره ام...

.

گف هر وخ تو زندگی حس کردی راهو گم کردی

برو در خونه حسین

از همین دورها ...سلام

سلام از همین دووورها

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۰۷
تاسیان ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی