تاسیان

تاسیان؛
دلتنگی غریب
غمِ فزاینده
حالتی که در نبود کسی به انسان دست می دهد
.
درزبان کوردی همان شوق دیدار می باشد
وقتی برای مدت طولانی از کسی دور باشی
.
حالتی است که در اولین غروبِ
پس از رفتنِ یک عزیز که مدتی مهمان خانه ما بوده، دست میدهد
هم چنین، اولین غروبی را که کسی از دنیا رفته و جای او خالی است
من خود تاسیانم
منی که از من رفته هرگز برنمی گرده و هرروز انگار روز اول رفتنشه
.
«گویا به حالتی می گویند بعد از مرگ،
سکراتی که بعد از رها شدن جان،
انسان به آن دچار می شود.
شاید مترادف تولد باشد در جهان فانی،
منتها با درکی همه جانبه و غیرقابل اغماض ».

بایگانی

دَرهَمیجات...

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۰۱ ق.ظ

پشت چراغ پسرک با دسته شیشه پاکن میفته به جون شیشه

اشاره میکنم نکنه

پول نقدی هیچی همراهم نیست

توجه نمیکنه

میاد دم شیشه،خلقش تنگه،با طلبکاری و عصبانیت میگه پول بده

میگم خاله پول همراهم نیست گفتم که نکن!

با غیظ دسته شیشه پاکن رو میکوبه به شیشه

دندوناشو بهم فشار میده و با تنفر میگه همه تون میگید پول ندارم

و میره.

غمگین میشم.

.

 

...

.

..

- یه جمله رو هی پشت سر هم بگو.خوابت می بره

+ چه جمله ای؟

- یه جمله خوب 

+ «دلم برات تنگ شده» جمله خوبیه؟!

-نه.مثبت

+ دلم برات تنگ شده منفیه؟ مثبت همین چی میشه خب؟:))

-برا گوینده منفیه.برا شنونده مثبته 

+ شنونده نداره .خب تو یه جمله بگو ولش کن

- مثلا،بگو فردا یه اتفاق خوب میفته.هی همینو بگو

+ فردا یه اتفاق خوب میفته.فردا یه اتفاق خوب میفته.فردا یه اتفاق خوب میفته

فردا...

.

می شنوی؟

«اینکه دلتنگِ توام»..دیگه بهش اقرار نمیکنم:)

.

نمیدونم چرا یهو یاد آخرین اربعین افتادم

تنهایی، فقط رفته بودم،دیوانه وار

زودتر از همیشه و بعد از یک روز و اندی رسیده بودم

[راستش جز رفتن به چیزی فکر نمیکردم،هیچ چیز

می رفتم و این رفتن مقصدم بود.]

رسیدم شب بود.اما روز بود.حالام تو خیالم مثل اونشب،

ازدور گنبدتو میبینم.

از دور سلام می دم.

ازدور نگات میکنم.از دوووور.

بعدم خسته میرم یه موکبو یه گوشه می خوابم.از اون خوابای راحت

که مدتهاست نداشتم.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۹
تاسیان ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی