تاسیان

تاسیان؛
دلتنگی غریب
غمِ فزاینده
حالتی که در نبود کسی به انسان دست می دهد
.
درزبان کوردی همان شوق دیدار می باشد
وقتی برای مدت طولانی از کسی دور باشی
.
حالتی است که در اولین غروبِ
پس از رفتنِ یک عزیز که مدتی مهمان خانه ما بوده، دست میدهد
هم چنین، اولین غروبی را که کسی از دنیا رفته و جای او خالی است
من خود تاسیانم
منی که از من رفته هرگز برنمی گرده و هرروز انگار روز اول رفتنشه
.
«گویا به حالتی می گویند بعد از مرگ،
سکراتی که بعد از رها شدن جان،
انسان به آن دچار می شود.
شاید مترادف تولد باشد در جهان فانی،
منتها با درکی همه جانبه و غیرقابل اغماض ».

بایگانی

خدای فاطمه

يكشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۵۳ ب.ظ

ساعتی به شروع شب مونده 

چه شبی

شبی بهتر از هزار ماه

شبی بهتر از همه ی شبهای من و تو و ما ..

 

تموم چند روز گذشته رو به تماشای خودم نشستم و ضعف کردم !

و شهادت میدم تحلیل رفتن جسمم بخاطر گذشتن ماه از نیمه نیست

بخاطر روزه داری !!! های طولانی نیست

من از بی "تو"یی تحلیل می رم

وقتی خودم رو عریان می بینم

عریان ِ عریان ...

وقتی هر شب در  ِ بتکده ی دل رو باز می کنم و دستم سمت شکستن هیچ کدوم نمی ره

وقتی طرح جامع شرک رو توی ذهنم می نویسم و تا نیمه هم نمی تونم روی کاغذ پیادش کنم چون ...

چون ...

وقتی خودم رو این همه خالی از تو می بینم

شاید وحشت نکنم و مضطر نشم... !!!

شاید برای امشب لحظه شماری نکنم و با طمع به بخششت ، مضطرانه ازت طلب کمک نکنم

اما قبول کن اینا همه ضعف میاره

قبول کن جسم و روح سمج و سخت شده ی چون منی هم تحلیل می ره

قبول کن که نه از سر صدق و یقین

که با کلی دو رویی و فقطططط بر اساس احتمال ها ...

بنده ی گناهکارت قصد می کنه مومنانه امشبی رو دعا کنه

مومنانه ...امیدوارانه .... خوشبینانه .

 

در تکمیل اعترافم به مشرک بودن

باید اضافه کنم که شما

شمای ستار و غفار و رحمان و رحیم و ...

گاهی

گاهی و فقط کمی

خدای من بوده ای

 

خدای من و مادر ِ من ....

  

( حرف بسیار داشتم اگر این ضعف ...)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۳
تاسیان ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی