تاسیان

تاسیان؛
دلتنگی غریب
غمِ فزاینده
حالتی که در نبود کسی به انسان دست می دهد
.
درزبان کوردی همان شوق دیدار می باشد
وقتی برای مدت طولانی از کسی دور باشی
.
حالتی است که در اولین غروبِ
پس از رفتنِ یک عزیز که مدتی مهمان خانه ما بوده، دست میدهد
هم چنین، اولین غروبی را که کسی از دنیا رفته و جای او خالی است
من خود تاسیانم
منی که از من رفته هرگز برنمی گرده و هرروز انگار روز اول رفتنشه
.
«گویا به حالتی می گویند بعد از مرگ،
سکراتی که بعد از رها شدن جان،
انسان به آن دچار می شود.
شاید مترادف تولد باشد در جهان فانی،
منتها با درکی همه جانبه و غیرقابل اغماض ».

بایگانی

تخم محبتی که در دل کاشتمت ...

پنجشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۲:۱۳ ب.ظ

همین چند لحظه پیش اجازه رفتن صادر شد ...!

گرچه منوط به پیدا شدن یه کاروان مطمئن هست...

 

صبح میخواستم پول سفر رو بدم بره که بخاطر بدحالیِ مریضی نشد

این عکس العمل بعد از جواز خودم رو هم به شک انداخت که واقعا دلم میخواسته برم؟

به روبالشی نگاه میکنم و به حال این مدت فکر می کنم و ...

جوابی ندارم

راستش می ترسم

می ترسم زیادی شادی کنم و...

همیشه قبل هر زیارت حال عجیبی داشتم اما به محض قطعی شدن...

ترس از خواب پریدن بوده یا ..

هیچ وقت نتونستم تا وقت رسیدن به حرم شادی و شکرم رو بجا بیارم

.

 

.

حالم انقد بده نمیفمم چی و چجوری مینویسم....

.

.

.

انتظار برای آدم امیدوار

کشنده ترِ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۶
تاسیان ...

نظرات  (۱)

ان شاالله به سلامت میری و برمیگردی
دست پر برمیگردی :)

پاسخ:
ممنون
فعلا که کاروان نیافتم
که در اون صورت احتمالا مجبورم آتش به اختیار بزنم به بیابون :))
 
شما نمیری ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی