تاسیان

تاسیان؛
دلتنگی غریب
غمِ فزاینده
حالتی که در نبود کسی به انسان دست می دهد
.
درزبان کوردی همان شوق دیدار می باشد
وقتی برای مدت طولانی از کسی دور باشی
.
حالتی است که در اولین غروبِ
پس از رفتنِ یک عزیز که مدتی مهمان خانه ما بوده، دست میدهد
هم چنین، اولین غروبی را که کسی از دنیا رفته و جای او خالی است
من خود تاسیانم
منی که از من رفته هرگز برنمی گرده و هرروز انگار روز اول رفتنشه
.
«گویا به حالتی می گویند بعد از مرگ،
سکراتی که بعد از رها شدن جان،
انسان به آن دچار می شود.
شاید مترادف تولد باشد در جهان فانی،
منتها با درکی همه جانبه و غیرقابل اغماض ».

بایگانی

بی دوست ...

شنبه, ۶ آذر ۱۴۰۰، ۰۵:۳۸ ب.ظ

میگه قدیما یه طبیب حاذقی بوده

که درمان درد خیلی هل پیشش بود

ولی همون خیلی ها نرفتن دردشون رو درمان کنن

و طبیب از بین شون رفت

حالا اونا موندن و ... درد بی درمون!

.

.

یادم نمیاد کتاب رو نمایشگاه کتاب چه سالی بود خریدم

اتفاقی دیده بودمش و بنظرم امده بود میتونه برام مفید باشه

اسمش "بهار بی بارن"ِ و در باب قهر وآشتی های حق تعالی!

چند سال طول کشید تا اون کتابو دیدم و خریدم

چند سال طول کشید تا خوندمش

میخونم و تمامِ مدتِ خوندن کتاب، زار زار گریه میکنم

گاهی مجبور میشم کتاب رو دقایقی کنار بذارم

زندگینامه نیست اما انگار دارم زندگینامه م رو میخونم

تمام گره ها و رنج ها و دور افتادن های این چند سال

که لحظه لحظه بیشتر شدن

که خوب بودن برام اگر میفهمیدم...اگر زودتر میفهمیدم 

ولی نفهمیدم و زیرشون له شدم

دور افتادم از اصل خودم

حالا با کسی مواجه هستم که نه میشناسمش نه تمایلی به شناختش دارم

 دردش بیشتر میشه وقتی دستهام رو نگاه میکنم که قلموی تووش به رنگ سیاه آغشته اس

رنگ تصویر توی آینه

این تصویر رو ... من کشیدم

.

أنت کهفی ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۰۶
تاسیان ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی