تاسیان

تاسیان؛
دلتنگی غریب
غمِ فزاینده
حالتی که در نبود کسی به انسان دست می دهد
.
درزبان کوردی همان شوق دیدار می باشد
وقتی برای مدت طولانی از کسی دور باشی
.
حالتی است که در اولین غروبِ
پس از رفتنِ یک عزیز که مدتی مهمان خانه ما بوده، دست میدهد
هم چنین، اولین غروبی را که کسی از دنیا رفته و جای او خالی است
من خود تاسیانم
منی که از من رفته هرگز برنمی گرده و هرروز انگار روز اول رفتنشه
.
«گویا به حالتی می گویند بعد از مرگ،
سکراتی که بعد از رها شدن جان،
انسان به آن دچار می شود.
شاید مترادف تولد باشد در جهان فانی،
منتها با درکی همه جانبه و غیرقابل اغماض ».

بایگانی

"ای دردِ توام درمان ، در بستر ناکامی ..."

چهارشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۱۱ ق.ظ

" مرد درویش منم گمشده در خویش منم

خویش گم کرده ترین آدم درویش منم

کمترین درد من اینست که از خود دورم

 

مردی آلودۀ غم خستۀ تشویش منم

قلعۀ مردم دیوانه همینجاست ولی

کیست دیوانه ترین مرد ، کم و بیش منم

عاقبت آخر دیوانه شدن رسوائیست

مست دیوانه و ناعاقبت اندیش منم

مثل سربازی فراری شده از یک شطرنج

مثل یک شاه پر آوازه ولی کیش منم "

.

امروز همیجوری اتفاقکی ! واسه اعتکاف مسجد جمکران اسم نوشتم

تا یار که را خواهد و .... لطفش به که باشد

.

تموم این زندگی رو می خوام

که تو این زندگی رو _این شکلی_ خواستی برام ...

.

دارم تموم سعی ام رو برای این زندگی می کنم

سخته

اما داری می بینی م ...

و این آسونش می کنه .

 

درست مثل همون صحنه که تموم خلق داشتن مبارزه تن به تن من و ابلیس رو نگاه می کردن

و من از میون حلقه ی آدم ها تو رو دیدم

و من ِ زمین خورده رو ، نگاه تو بلند کرد

همونطور که یک روز اسم ات ...

.

.

.

"من" ... می دونم کیـــــــم !!!! :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۵
تاسیان ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی