تاسیان

تاسیان؛
دلتنگی غریب
غمِ فزاینده
حالتی که در نبود کسی به انسان دست می دهد
.
درزبان کوردی همان شوق دیدار می باشد
وقتی برای مدت طولانی از کسی دور باشی
.
حالتی است که در اولین غروبِ
پس از رفتنِ یک عزیز که مدتی مهمان خانه ما بوده، دست میدهد
هم چنین، اولین غروبی را که کسی از دنیا رفته و جای او خالی است
من خود تاسیانم
منی که از من رفته هرگز برنمی گرده و هرروز انگار روز اول رفتنشه
.
«گویا به حالتی می گویند بعد از مرگ،
سکراتی که بعد از رها شدن جان،
انسان به آن دچار می شود.
شاید مترادف تولد باشد در جهان فانی،
منتها با درکی همه جانبه و غیرقابل اغماض ».

بایگانی

آن سان شده ام گم که به من دسترسی نیست ...

جمعه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۶:۵۳ ب.ظ

برخیز که غیر از تو مرا دادرسی نیست

گویی همه خوابند ، کسی را به کسی نیست

آزادی و پرواز از آن خاک به این خاک

جز رنج سفر از قفسی تا قفسی نیست

 

این قافله از قافله سالار خراب است

اینجا خبر از پیش رو و باز پسی نیست

تا آئینه رفتم که بگیرم خبر از خویش

دیدم که در آن آئینه هم جز تو کسی نیست

 

من در پی خویشم ، به تو بر می خورم اما

آن سان شده ام گم که به من دسترسی نیست

آن کهنه درختم که تنم زخمی برف است

حیثیت این باغ منم ، خار و خسی نیست

 

امروز که محتاج توام ، جای تو خالیست

فردا که می آیی به سراغم نفسی نیست 

در عشق خوشا مرگ که این بودن ناب است

وقتی همه ی بودن ما جز هوسی نیست

 

 

(ه.الف.سایه)

.

.

"هیچکس از تنهایی مان سراغی نگرفت

هیچ کس ،

گمراه شدن مان را ... ندید " _ادیب جانسور_

.

.

/////////

عکس مال 2015 ِ

فک می کنم ، یادم میاد اون روز صبح تنها رفتم کیک گرفتم

رز آبی مورد علاقت

تصویر لبحند معصوم ات توی قاب شال سفیدت

تصویر خیلی دوری نیست

چهار سال ...

اما چقدر اون روزها از ما دورن حالا

نگام میفته به نوشته تخته پشت سرت

زوم میکنم

دست خط ز هست

نوشته :

باور کن که سرباز امام زمان (عج) هستی

...

و اون روزها دورتر و دورتر می شن ...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۶
تاسیان ...

نظرات  (۱)

نمیدونم با  این حرفایی که برای گفتن نیست چه کنیم؟
پاسخ:
معمولا نشخوارشون میکنیم
انکارشون میکنیم
نادیده اشون می گیریم
و البته که همش غلطه
.
اگر صداقت جوونی تر هام رو داشتم
می گفتم چکارشون کنیم ......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی