تاسیان

تاسیان؛
دلتنگی غریب
غمِ فزاینده
حالتی که در نبود کسی به انسان دست می دهد
.
درزبان کوردی همان شوق دیدار می باشد
وقتی برای مدت طولانی از کسی دور باشی
.
حالتی است که در اولین غروبِ
پس از رفتنِ یک عزیز که مدتی مهمان خانه ما بوده، دست میدهد
هم چنین، اولین غروبی را که کسی از دنیا رفته و جای او خالی است
من خود تاسیانم
منی که از من رفته هرگز برنمی گرده و هرروز انگار روز اول رفتنشه
.
«گویا به حالتی می گویند بعد از مرگ،
سکراتی که بعد از رها شدن جان،
انسان به آن دچار می شود.
شاید مترادف تولد باشد در جهان فانی،
منتها با درکی همه جانبه و غیرقابل اغماض ».

بایگانی

آدمِ بی شکل

دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۵۱ ق.ظ

 

1. 

با تعجب می گم یعنی د خوابیده الان ؟ بااااورم نمی شه !

با لودگی می گه : وااااقعا ! برم بهش بگم خجالت نمیکشی ساعت 10 می خوابی؟

من ساعت 6 صبح تازه می رم قرص خواب می خورم ، اونوقت تو ...

و می خندیم ...

می خندیـــم .

 

2.

" + یکی هست ...منو خوب میشناسه

   و ... گمونم منم کمی بشناسمش

_ خوشحالی ؟!

+ناراحتـم !

_چرا؟!

+ چون منو میشناسه ...

ناراحتــم . "

 

3.

 

" مختار : من به پرسشی بی پاسخ رسیده ام عبیده

 

چطور می شود عشق به حسین را در دلی جای داد که آلوده به شراب است ؟!

 

عبیده : دلم خوش بود که مختار ، عشق مرا باور دارد

 

مختار : باور نداشتم که سوالم بی پاسخ نمی ماند "

 

4.

" تو مستِ مستِ سرخوشی ، من مستِ بی سر سرخوشم

  تو عاشقِ خنــدان لبـی ، من بـی دهان خندیده ام .........."

 

5.

بدی عادت اونجاست که ،

تسلیم می شی!

می پذیری خودت رو همونطور که هستی قبول کنی

جلوی خودت

تسلیم می شی.

.

 تسلیم شدم

عادت کردم

به بودن

به فقط بودن

به همین طور بودن

بودن و بودن و بودن

و این شکل از بودن

فرقی نداره برام ، با نبودن .

 

6.

یبارم پیام دادی که که :

می دونی

درجاتی از بهشت هست

که سال تا سال هم اهل بیت رو نمی بینی 

حتی صداشونم نمی شنوی

و گفتی صدسال سیاه نمی خوام همچین بهشتی رو!

.

من هم .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۸
تاسیان ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی