تاسیان

تاسیان؛
دلتنگی غریب
غمِ فزاینده
حالتی که در نبود کسی به انسان دست می دهد
.
درزبان کوردی همان شوق دیدار می باشد
وقتی برای مدت طولانی از کسی دور باشی
.
حالتی است که در اولین غروبِ
پس از رفتنِ یک عزیز که مدتی مهمان خانه ما بوده، دست میدهد
هم چنین، اولین غروبی را که کسی از دنیا رفته و جای او خالی است
من خود تاسیانم
منی که از من رفته هرگز برنمی گرده و هرروز انگار روز اول رفتنشه
.
«گویا به حالتی می گویند بعد از مرگ،
سکراتی که بعد از رها شدن جان،
انسان به آن دچار می شود.
شاید مترادف تولد باشد در جهان فانی،
منتها با درکی همه جانبه و غیرقابل اغماض ».

بایگانی

فللّهِ العِزّةُ جَمیعا!

پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۹، ۰۲:۰۴ ب.ظ

میگه مامان من که خیلی دعات میکنم

شب و روز دعات میکنم

بالاخره یبار میگیره!

خندم میگیره از شیرینی اش!

.

اینکه ادمای زیادی هستن که منو همیشه خیلی دعا میکنن

که بعضشون قبل خودشون و خانوادشون حتی،منو دعا میکنن

اینکه من انقد عزیزم

لطف خودشه فقط.

وگرنه که دلیییلی براش نیست

الحمدلله.

.

+خدا همه مادربزرگا رو حفظ کنه

انقد که عزیزن.:)

+

یبارم چند وقت قبلتر برگشت گفت

قبلا بهتر بودم.الان انگار بد شدم.دعاهام دیگه نمیگیره

ببخشید.

منم خشکم زده بود که چی میگه!

اومدم بگم اجابت نشدن دعات بخاطر بد بودن تو نیست،که...

که یهو شلوغ شد،حرفامون موند.غصه م شد از این احساسش

که کاری ازش برنمیاد ...

عزیز بودن خوبه،ولی کاش دیگه انقد غصه نخورن...

.

بیربط۱:

وقتی پستایی که هیچ وقت منتشر نشدن نگاه میکنم

تازه پی به عمق دیوونگیم میبرم! :)

#رد_دادگانیم!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۶
تاسیان ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی