تاسیان

تاسیان؛
دلتنگی غریب
غمِ فزاینده
حالتی که در نبود کسی به انسان دست می دهد
.
درزبان کوردی همان شوق دیدار می باشد
وقتی برای مدت طولانی از کسی دور باشی
.
حالتی است که در اولین غروبِ
پس از رفتنِ یک عزیز که مدتی مهمان خانه ما بوده، دست میدهد
هم چنین، اولین غروبی را که کسی از دنیا رفته و جای او خالی است
من خود تاسیانم
منی که از من رفته هرگز برنمی گرده و هرروز انگار روز اول رفتنشه
.
«گویا به حالتی می گویند بعد از مرگ،
سکراتی که بعد از رها شدن جان،
انسان به آن دچار می شود.
شاید مترادف تولد باشد در جهان فانی،
منتها با درکی همه جانبه و غیرقابل اغماض ».

بایگانی

شب جمعه است دلم ....

پنجشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۳۷ ب.ظ

گریه داره ....

که هیچ شاعری

حالِ لحظه تو شعر نکرده باشه و ...

.

بعد اینهمه سال تنهایی

اینو فهمیدم که تنهایی

در عین حالی که بزرگترین رنجِ بشره

بزرگترین موهبت خداوند به بشره !

.

نمی بینی علی تنهاست ؟!

نمی بینی خدا با علی ِ ...؟!

.

من نمی دونم کیم و چیم

در این لحظه نمی دونم باید چکار کنم

در این لحظه های حیرونی و عجز

عجز

عجز

آره

من عاجز شدم عزیزم

و نمی دونم این حس که منو به صبر دعوت میکنه

و مژده ی فجر میده

از کجا نشأت می گیره

من فقط میدونم

درست لحظه ای که تصمیم میگیرم مایوس شم و به ته خط برسم...برسونم...

یاد چشم هات ساحل نجات میشن

راستی

شمایی که یاد چشم هات تنها دلیل دل ماست

اگر قصد اومدن داری...

وقتشه

.

یه وقتایی نوشتن تسکینه

یه وقتایی اشک

یه وقتایی زااار

یه وقتایی هیچ کدوم

الان تو حالت آخر بسر میبرم

که نه میشه گفت و راحت شد

نه گریه دردی رو دوا میکنه

.

اینجا

الان

شکم نهنگه

تو دل شب

تو اعماق دریا

من ... دارم به تو فکر میکنم.... کجایی؟!!!

.

برای بودن دعای «یا شاهد کل نجوی» ، سپاسگزارم ، یا شاهد کل نجوی!

.

حالا تو این وضع نابسامون حرف سفرو پیش میکشن ؟

درست بخاطر همین وضع نابسامون نباید الان رفت؟

حتی اگه نشه هم ... چند ساعتی با فکر حرمت خوشم

.

الحمدلله الذی ...هست !!! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۶
تاسیان ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی